If you are not travelling by a proper car then you can get to Migovo from Chernivtsy by bus. Buses from Chernivtsi go to Migovo every two hours.

Buses “Chernivtsi (AC-1) – Migovo” depart from Chernivtsi central bus station. The drive will take approximately an hour and half. The approximate ticket price is 37 UAH.

 
Departure from Chernivtsi 8.30 11.10 12.40 16.30 18.40
Departure from Migovo 6.30 10.30 14.30 16.10 18.30

 

TRAINS COMING TO CERNAUTI:

From Romania in details here: >>>>>>>>> 

From R.Moldova from Larga >>>>>>>>>

from Kiev – № 627, 60
from Lvov – № 604, 76
from Harkov – № 305
from Odesa – № 352
from Simferopol si Zaporojia – № 86

AIRPORTS: 

Cernauti – 65 km;
Suceava – 120 km;
Chisinau – 400 km;
Ivano-Frankivsik – 150 km;

There are 4 parking lots on the territory of Migovo.

  • Near the administration building – under 100 cars;
  • Next to the hotel “Karpats’ka Vezha” – under 25 cars;
  • Next to the hotel “Hirs’kyi Svitanok” – under 20 cars;
  • Next to the restaurant “HETMAN” – under 10 cars;

The first aid office is located next to the central SKI-PASS building, near the ski lift. You can visit the doctor everyday from 9 am – 6pm, and till 9 pm (in cases of night skiing).

Below, in ukrainian laguage, are displayed security rules to be kept during the activity on the slopes. They are not much different environment, standards and other rules of others ski resort in the world. You can use Google translate service to get acquainted with them in detail.

10 Правил безпеки FIS, або “Білий кодекс”

Гірські лижі і сноуборд, як і будь-який інший вид спорту, пов’язані з ризиком. Правила FIS повинні вважатися ідеальною моделлю поведінки для відповідального і обачного лижника або сноубордера,  їх призначення – запобігання нещасним випадкам на схилі. Правила FIS застосовуються до всіх лижників і сноубордерів. Лижник або сноубордер зобов’язаний добре знати ці Правила, поважати і дотримуватись їх. Якщо він не робить цього, то його поведінка, в разі нещасного випадку, може розглядатися як порушення цивільного і кримінального законодавства.
Правило 1. Поважай оточуючих  
Лижник або сноубордер повинні поводитися так, щоб не піддавати небезпеці і не завдавати збитку оточуючим.
Коментар: Лижник або сноубордер відповідальний не лише за свою поведінку, але і за несправність свого спорядження. Це так само відноситься до використання новинок – недавно розробленого спорядження.
Правило 2. Контроль швидкості і напряму руху
Лижник або сноубордер повинні рухатися керовано. Швидкість і спосіб спуску повинні відповідати його особистим можливостям та переважаючим умовам: схилу, снігу, погоді і кількості людей на схилі.
Коментар: Зіткнення часто трапляються через те, що лижники або сноубордисти їдуть дуже швидко, не стежачи за тими, що їх оточують, не помічаючи їх. Лижник або сноубордист повинен могти зупинятися, повертати і рухатися усередині меж свого поля зору. У переповненій людьми області схилу або в місці, де видимість обмежена, лижник повинен їхати повільно, особливо на границі крутого схилу, в нижній частині траси і в області біля підйомників. 
Правило 3. Вибір напряму руху
Лижник або сноубордист, що наближається ззаду, повинні вибирати напрям руху так, щоб не піддавати небезпеці лижника або сноубордиста попереду. 
Коментар: Гірські лижі і сноуборд – це вільний спорт, де кожен може їхати де і як йому подобається, за умови, що він дотримується Правил і катається відповідно до своїх можливостей і умов на схилі. Лижник або сноубордист, що їде попереду, має пріоритет. Лижник або сноубордист, що їде позаду іншого в тому ж напрямку, повинні зберігати достатню дистанцію між ним та іншим лижником або сноубордистом для того, щоб лижник, що їде попереду, міг виконувати всі свої маневри вільно.
Правило 4. Обгін  
Лижник або сноубордист може обганяти іншого лижника зверху, знизу, справа або зліва, за умови, що він залишає досить вільного місця лижникові, що обганяється, для будь-яких навмисних і неумисних рухів.
Коментар: Лижник або сноубордист, що обганяє іншого лижника, повністю відповідальний за те, що виконуваний ним маневр не створить жодних складнощів для лижника, якого він обганяє. Ця відповідальність зберігається за ним до тих пір, поки обгін не буде виконаний. Це правило поширюється і на випадок обгону (об’їзду) нерухомого лижника.
Правило 5. Вихід, початок руху, рух вгору по схилу 
 Лижник або сноубордист, що виходить на розмічену трасу, або починаючи рух після зупинки, або рухаючись вгору по схилу, повинні подивитись вгору і вниз по схилу для того, щоб переконатися, що можливо почати рух, не створюючи небезпеки для себе і для  оточуючих. 
Коментар: Досвід показує, що вихід на трасу і початок руху після зупинки часто є причиною нещасних випадків. Надзвичайно важливо, щоб лижник або сноубордист виходив на трасу уважно і акуратно, не створюючи перешкод і не піддаючи небезпеці себе та інших. Коли лижник почав рух, навіть повільний, він має перевагу, відповідно до Правила 3, перед швидшими лижниками, що наближаються зверху або ззаду. Розвиток карвінгових лиж і сноубордов дозволяє їх власникам повертати і їхати вгору по схилу. Таким чином, вони їдуть в напрямі, протилежному до основного потоку. Тому вони повинні вчасно переконатися в тому, що вони зможуть це зробити не піддаючи небезпеці себе або оточуючих.
Правило 6. Зупинка на схилі
За винятком надзвичайної необхідності лижник або сноубордер повинні уникати зупинок на схилі у вузьких місцях або там, де видимість обмежена. Після падіння в таких місцях лижник або сноубордист повинні щонайшвидше звільнити схил.
Коментар: За винятком дуже широких трас зупинки повинні виконуватися на краю траси. Лижник або сноубордист не повинні зупинятися у вузьких місцях і там, де іншим буде складно його побачити зверху.
Правило 7. Підйом і спуск без лиж
Лижник або сноубордист, що піднімається вгору, як на лижах так і без, а також що сходить вниз без лиж повинен дотримуватися краю траси.
Коментар: Рух проти основного напряму може створити несподівану перешкоду для лижників і сноубордистів. Сліди від ніг ушкоджують схил і можуть створити небезпеку для лижників і сноубордистів.
Правило 8. Дотримуйтесь знаків та розмітки
Лижник або сноубордист повинні дотримуватись знаків та розмітки.
Коментар: Рівень складності траси позначається відповідним кольором: чорний, червоний, синій і зелений. Лижник або сноубордист вільний у виборі того, по якій трасі йому спускатися. Схили мають і інші знаки, вказуючі напрямок, попередження про небезпеку і про закриття траси. Знаки закриття траси, як і знаки попередження про небезпеку, мають бути добре помітні. Лижник або сноубордист повинен розуміти, що знаки попередження поставлені в його інтересах.
Правило 9. Допомога
При нещасному випадку обов’язок кожного лижника або сноубордиста – надати допомогу потерпілому.
Коментар: Це основний принцип для всіх спортсменів, вони повинні надавати допомогу потрепілим при нещасному випадку незалежно від того, покладений на них такий обов’язок згідно із законом чи ні. Негайна перша допомога має бути надана, відповідні служби оповіщені, а місце, де стався нещасний випадок, помічене. FIS виражає надію, що всі випадки і порушення правил руху на схилі підпадатимуть під дію законодавства, близького до того, яке використовується при розборі дорожньо-транспортних випадків, і що аналогічні стягнення накладатимуться на порушників у всіх країнах, де подібне законодавство ще не діє.
Правило 10. Ідентифікація  
Всі лижники або сноубордисти, а також свідки, незалежно від участі в інциденті, повинні обмінятися іменами і адресами після інциденту.
Коментар: Свідки дуже важливі для складання детального і правильного звіту про інцидент. Тому кожен повинен пам’ятати, що він зобов’язаний, як відповідальна людина, надати інформацію про те, чому він був свідком. Звіт службі порятунку та адміністрації, як і фотографії, серйозно допомагають у визначенні міри цивільної і кримінальної відповідальності.

Wi-Fi is available throughout the whole complex “MIGOVO” . For the price please check >>>>>